linkedin googleplus

Aktualności

Kierowcy Formuły 1 podejmują wyzwanie – dostarczyć przesyłkę na czas

Kierowcy Formuły 1 podejmują wyzwanie – dostarczyć przesyłkę na czas>> więcej

Długo oczekiwany… Mobil Boxx

Długo oczekiwany… Mobil Boxx

Mobil Boxx - innowacyjne opakowanie olejów Mobil 1 i Mobil Super jest dostępne>> więcej

Technologia smarowania dla wszystkich rozwiązań hybrydowych

Technologia smarowania dla wszystkich rozwiązań hybrydowych>> więcej

ASMCar – dźwięki, które pobudzą mózg

ASMCar – dźwięki, które pobudzą mózg>> więcej

Czy wiesz że?

Historia firmy ExxonMobil zaczęła się w 1866 roku, kiedy w Rochester (Stan Nowy Jork, Stany Zjednoczone) Hiram Bond Everest i Matthew P.Ewing odkryli i uruchomili próżniową destylację ropy naftowej oraz utworzyli firmę Vacuum Oil Co. z siedzibą w Rochester.

Narzędzie doboru oleju

Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego oleju lub szukasz odpowiedniego oleju dla Twojego samochodu osobowego, dostawczego czy ciężarowego, to narzędzie pomoże Ci znaleźć odpowiedni olej na podstawie podanych przez Ciebie danych.

Narzędzie doboru oleju Product Selector 2.0.

Dobierz właściwy olej do samochodu osobowego

Dobierz olej do pojazdu ciężarowego lub maszyny roboczej

Dobierz Olej

Długo oczekiwany… Mobil Boxx

Długo oczekiwany… Mobil Boxx

Mobil Boxx - innowacyjne opakowanie olejów Mobil 1 i Mobil Super jest dostępne
w Wielkiej Brytanii i Niemczech od początku 2017 roku. W Polsce jego premiera odbyła się podczas targów Poznań Motor Show 2019. Wśród warsztatów korzystających z nowego rozwiązania jest serwis Porsche AP-Car-Design w Getyndze. O koncepcji Mobil Boxx i praktycznych doświadczeniach warsztatu rozmawiają Thomas Nater, właściciel serwisu oraz Alex Rennpferd z ExxonMobil, Thomas Brabandt z Esso Germany oraz Marcus Siebe i Margo Schröder z Hempelmann-Wittemöller, autoryzowanego dystrybutora olejów Mobil w Getyndze.

Czym w największym skrócie jest Mobil Boxx?

Alex Rennpferd:Mobil Boxx to całkowicie nowy sposób pakowania olejów, który pozwala przechowywać je na stojaku. Jest to 20-litrowe opakowanie, składające się z plastikowego worka w kartonie. Oleje można dozować za pomocą kranika zamontowanego na opakowaniu.

Jakie przynosi to korzyści dla klienta?

Marcus Siebe: Mobil Boxx nie tylko pomaga naszym klientom w zwiększeniu sprzedaży olejów, ale ułatwia codzienną pracę w warsztacie. Nowy sposób pakowania sprawia, że produkt jest łatwiejszy do przechowywania niż 60 litrowa beczka. Uzupełnianie oleju i utrzymanie porządku w warsztacie jest prostsze.

Margo Schröder: Mobil Boxx przynosi wiele korzyści. Na przykład specjalny odpływ chroni przed wyciekami oleju, a dzięki nowemu opakowaniu warsztat zyskuje też na wyglądzie. Nowe opakowanie ułatwia rozróżnienie olejów. Łatwiej ocenić jaka ilość oleju pozostała w środku, co z kolei ułatwia planowanie i zamawianie.

Jak właściciele serwisów zareagowali na nowe opakowanie?

Marcus Siebe:Oprócz prostszego użycia, nasi klienci podkreślają, że Mobil Boxx jest łatwiejszy
w utylizacji. Mechanicy mogą po prostu wyjąć pusty worek foliowy po oleju i wyrzucić go
do pojemnika na odpady olejowe. Kartonowe opakowanie trafia do pojemnika na papier.

Kto będzie najbardziej zainteresowany Mobil Boxxem i jak dużo warsztatów już korzysta
z tego rozwiązania?

Thomas Brabandt:W Niemczech i Wielkiej Brytanii w pilotażu brało udział około 300 klientów. Olejami dostępnymi w nowym opakowaniu można serwisować większość samochodów. To sprawia, że Mobil Boxx jest niezwykle praktycznym rozwiązaniem w warsztatach, zwłaszcza tych mniejszych, które mają ograniczoną przestrzeń magazynową.

Thomas Nater:Mobil Boxx umożliwia przechowywanie wielu olejów, również tych które są rzadziej używane. Zamawianie 60-litrowej beczki jest często nieekonomiczne, więc Mobil Boxx to doskonałe rozwiązanie.

Jakie były początki olejów Mobil Boxx w Pana warsztacie?

Thomas Nater:Wcześniej używaliśmy 60-litrowych beczek. Wycieki zawsze były problemem, a nasi pracownicy mówili, że beczki są trudne w użyciu. Jesteśmy bardzo entuzjastycznie nastawieni do nowego sposobu pakowania. Mobil Boxx jest o wiele wygodniejszy i lepszy w użyciu. Teraz potrzebuję tylko jednej trzeciej powierzchni magazynowej, a gdy roczne zużycie oleju wynosi 700 do 1000 litrów, Mobil Boxx sprawdza się bardzo dobrze.

Skąd w ExxonMobil pomysł na nowe opakowanie?

Alex Rennpferd:Zastanawialiśmy się nad dalszym rozwojem programu dla warsztatów Mobil 1 Workshop i jak lepiej pomagać mechanikom w ich codziennej pracy. Mobil Boxx realizuje nasze założenia, ponieważ jest praktyczny i przyjazny dla warsztatu. O ile nam wiadomo, koncepcja ta jest nowością na rynku środkowoeuropejskim.

A jakie są opinie mechaników?

Alex Rennpferd: Są zachwyceni. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tak pozytywnej ich reakcji.

Thomas Siebe:Obserwując reakcję klientów można stwierdzić, że Mobil Boxx był długo wyczekiwany!

(wywiad przeprowadzony w 2018 roku)

Linia