linkedin googleplus

Aktualności

Kierowcy Formuły 1 podejmują wyzwanie – dostarczyć przesyłkę na czas

Kierowcy Formuły 1 podejmują wyzwanie – dostarczyć przesyłkę na czas>> więcej

Długo oczekiwany… Mobil Boxx

Długo oczekiwany… Mobil Boxx

Mobil Boxx - innowacyjne opakowanie olejów Mobil 1 i Mobil Super jest dostępne>> więcej

Technologia smarowania dla wszystkich rozwiązań hybrydowych

Technologia smarowania dla wszystkich rozwiązań hybrydowych>> więcej

ASMCar – dźwięki, które pobudzą mózg

ASMCar – dźwięki, które pobudzą mózg>> więcej

Czy wiesz że?

Historia firmy ExxonMobil zaczęła się w 1866 roku, kiedy w Rochester (Stan Nowy Jork, Stany Zjednoczone) Hiram Bond Everest i Matthew P.Ewing odkryli i uruchomili próżniową destylację ropy naftowej oraz utworzyli firmę Vacuum Oil Co. z siedzibą w Rochester.

Narzędzie doboru oleju

Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego oleju lub szukasz odpowiedniego oleju dla Twojego samochodu osobowego, dostawczego czy ciężarowego, to narzędzie pomoże Ci znaleźć odpowiedni olej na podstawie podanych przez Ciebie danych.

Narzędzie doboru oleju Product Selector 2.0.

Dobierz właściwy olej do samochodu osobowego

Dobierz olej do pojazdu ciężarowego lub maszyny roboczej

Dobierz Olej

Technologia smarowania dla wszystkich rozwiązań hybrydowych

Technologia smarowania dla wszystkich rozwiązań hybrydowych

Specjaliści ExxonMobil regularnie wykonują szeroko zakrojone testy z wykorzystaniem technologii hybrydowych. Testy hybryd na dystansie 80 000 kilometrów, symulujące jazdę w mieście i po autostradzie, udowodniły, że Mobil 1™ 0W-20 i Mobil 1™ 5W-30 wykazują doskonałą skuteczność ochrony niezależnie od rodzaju hybrydy. Inspekcja silników hybrydowych potwierdziła doskonałą ochronę przed tworzeniem się osadów i szlamu oraz przed zużyciem.

Trzy hybrydowe układy napędowe

Zadaniem układu napędowego jest dostarczenie energii do kół pojazdu. Tradycyjne układy przeniesienia napędu składają się z silnika, przekładni, wału napędowego, zawieszenia i kół. Pojazdy hybrydowe posiadają dodatkowe elementy, ale to nie wszystko; korzyści, jakie oferuje konstrukcja hybrydowa zostały zmaksymalizowane poprzez wykorzystanie różnych konfiguracji układu napędowego – szeregowej, równoległej i szeregowo-równoległej.

Konfiguracja szeregowa – silnik elektryczny otrzymuje energię elektryczną z akumulatora lub generatora zasilanego silnikiem spalinowym wewnętrznego spalania, a następnie przekazuje tę energię do kół jezdnych.

Konfiguracja równoległa – silnik elektryczny oraz spalinowy wspólnie dostarczają energię do kół pojazdu.

Konfiguracja szeregowo-równoległa – silnik elektryczny i silnik spalinowy mogą niezależnie dostarczać energię do kół.

Każda konfiguracja układu napędowego testowana przez inżynierów ExxonMobil – szeregowa, równoległa i szeregowo-równoległa – może skorzystać na ulepszonym smarowaniu i ochronie przed zużyciem, jaką zapewnia technologia olejów Mobil 1. Zaawansowany, w pełni syntetyczny olej Mobil 1™ gwarantuje doskonałą skuteczność i ochronę wszystkich silników hybrydowych.

Linia