linkedin googleplus

Aktualności

Twój warsztat w mediach społecznościowych. Jak zrobić to dobrze?

Twój warsztat w mediach społecznościowych. Jak zrobić to dobrze?>> więcej

ExxonMobil – pierwsza firma petrochemiczna z bardzo ważną walidacją środowiskową

ExxonMobil – pierwsza firma petrochemiczna z bardzo ważną walidacją środowiskową>> więcej

Testy na Maxa – Max Verstappen, kierowca Formuły 1® pokazuje ekstremalne warunki pracy oleju Mobil 1 podczas wyścigu

Ekstremalne warunki jakie panują na torze Formuły 1® przekładają się na ogromne obciążenia oleju w silniku RB15 - pierwszego bolidu Aston Martin Red Bull Racing z napędem Hondy. Jednak wytłumaczenie tego osobom, kt&oa...>> więcej

Mobil Boxx – innowacyjne opakowanie na olej silnikowy

Czy miałeś już okazję przetestować oleje Mobil 1 i Mobil Super w nowym opakowaniu? Mobil Boxx to absolutna nowość na polskim rynku olejowym, ukłon w stronę ekologii i praktyczności. Olej silnikowy jest przechowywany w wytrzymałym,...>> więcej

Finały VIII Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników

Finał VIII Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników– podsumowanie
Rekordowa edycja Mistrzostw. Konkurs ze statuetką Motor Show Awards 2019>> więcej

Mobil Delvac™ Strong Traker: nowe konkurencje na Poznań Motor Show Truck

 >> więcej

Red Bull Racing i ExxonMobil

 >> więcej

GAZELE BIZNESU 2016

>> więcej

Czy wiesz że?

Oleje silnikowe firmy Mobil od 136 lat chronią silniki pojazdów, które stworzyły cywilizację XX wieku - silniki samochodów osobowych, ciężarówek i samolotów.

Narzędzie doboru oleju

Jeśli potrzebujesz pomocy w doborze odpowiedniego oleju lub szukasz odpowiedniego oleju dla Twojego samochodu osobowego, dostawczego czy ciężarowego, to narzędzie pomoże Ci znaleźć odpowiedni olej na podstawie podanych przez Ciebie danych.

Narzędzie doboru oleju Product Selector 2.0.

Dobierz właściwy olej do samochodu osobowego

Dobierz olej do pojazdu ciężarowego lub maszyny roboczej

Dobierz Olej

Twój warsztat w mediach społecznościowych. Jak zrobić to dobrze?

Twój warsztat w mediach społecznościowych. Jak zrobić to dobrze?

Obecnie klienci często używają mediów społecznościowych do szukania informacji o produktach i usługach. Naprawa samochodu nie jest pod tym względem inna, a warsztaty coraz częściej potrzebują silnej obecności w tzw. social mediach. Kluczowe pytanie to, od czego zacząć?

OPRACUJ PLAN: Pierwszym krokiem powinno być stworzenie planu z podziałem na platformy społecznościowe (np. Facebook, Instagram). Korzystanie z Dysku Google lub arkusza kalkulacyjnego może pomóc w wyborze wydarzeń i tematów, które są ważne dla Ciebie i Twoich klientów. Media społecznościowe często wymagają reakcji, więc znajdź czas na śledzenie nowych trendów oraz na aktywny udział w dyskusjach.

POSTUJ: Po uruchomieniu profilu ważne jest regularne dodawanie nowych treści. Twoi klienci śledzą setki, a nawet tysiące innych osób i firm. Jeśli nie publikujesz nowych treści tak często jak inni, łatwo o Tobie zapomnieć. Publikuj treści o różnych godzinach i dniach, aby dowiedzieć się, kiedy można liczyć na najlepsze reakcje ze strony fanów.

DZIEL SIĘ TEMATAMI: Podejdź selektywnie do tego, co udostępniasz. Dobrze jest publikować posty często, ale należy pamiętać, że muszą być one wartościowe. Upewnij się, że post jest istotny, pomocny lub po prostu będzie rozrywką dla odbiorcy.

PUBLIKUJ ZDJĘCIA i FILMY: Takie treści osiągają lepsze zasięgi. Co ważne, dzięki wprowadzeniu Facebook Live i IGTV ludzie coraz częściej wykorzystują filmy w mediach społecznościowych.

USTAL DALSZE KROKI: Po pierwszym miesiącu działania profilu przeprowadź szczegółową analizę aktywności - zasięgów i zaangażowania na Facebooku, liczby komentarzy i obserwujących na Instagramie. Dzięki temu dowiesz się, jakie działania są najbardziej skuteczne, a to pozwoli stworzyć dobry plan na kolejny miesiąc. Powodzenia!

Linia