Mobil Boxx™ jest idealnym rozwiązaniem opakowań, które zawiera mniej odpadów nienadających się do recyklingu, to wygodniejsza i oferująca oszczędności forma niż konwencjonalne opakowania. To ukłon w zakresie zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko naturalne.
Mobil Box to kartonowe pudełko z plastikowych 20-litrowym workiem plastikowym z wbudowanym poręcznym kranikiem na boku pudełka. Praktyczność niniejszego opakowania zapewnia większą kontrolę nad dozowaniem oleju, ogranicza wycieki przez co zmniejsza ryzyko zanieczyszczenia i podnosi bezpieczeństwo w warsztacie oraz pozwala na lepsze wykorzystaniem miejsca w warsztacie. Ten rodzaj opakowania to mniej odpadów, łatwiejsza utylizacja i łatwiejsze zarządzanie zużytymi opakowaniami. Karton i worek foliowy można rozłożyć i przechowywać na płasko, co pomaga lepiej zarządzać zużytymi opakowaniami, a odpady zajmują mniej miejsca i są łatwiejsze w transporcie.
Mniej odpadów nienadających się do recyklingu
Mobil Boxx™ zawiera 85% mniej plastiku niż tradycyjne 20-litrowe opakowanie. Konstrukcja worka zapewnia, że ilość niewykorzystanego produktu jest minimalna, zaś forma opakowania – tektura falista oraz plastykowy worek – upraszcza proces utylizacji i pozwala na zmniejszenie ilości odpadów wytwarzanych przez warsztat.
Większa wygoda
Opakowanie jest lżejsze i łatwiejsze w przenoszeniu. Zajmuje mniej miejsca, dając możliwość oferowania szerokiej gamy produktów Mobil 1 i Mobil Super. Do tego typu opakowań przygotowane zostały dwa rodzaje stojaków, na cztery lub na sześć opakowań Mobil Box. Szczegóły w dalszej cześć artykułu. Mobil Box nie wymaga dodatkowego systemu pompowania, zastosowane rozwiązania i jakość materiałów wpływa na jego szczelność co niweluje ryzyko zanieczyszczenia oleju. Czytelne oznaczenie klasy oleju oznacza mniejszą szansę na pomyłki w wyborze produktów. O ułatwionej utylizacji już wspomnieliśmy, worek foliowy wyrzucamy do kosza na odpady, a karton poddajemy recyklingowi wraz z makulaturą.
Więcej oszczędności
Mobil Boxx™ został zaprojektowany, aby pomóc obniżyć koszty operacyjne. Inwestując w praktyczne, 20-litrowe pojemniki zamiast beczek o pojemności 60 lub 208 litrów, płatność z góry będzie mniejsza, dzięki czemu gospodarka magazynowa staje się bardziej efektywna. Oszczędzasz poprzez mniejsze zapotrzebowaniu na powierzchnię magazynową. Niższe stają się też koszty utylizacji.
Sprawdzone? Tak.
Wiele warsztatów korzysta już z opakowań Mobil Boxx, opinie i komentarze są bardzo pozytywne.
Gama produktów Mobil 1 i Mobil Super dostępnych w tych opakowaniach jest bardzo szeroka, począwszy od produktów Mobil 1 ESP 5W-30, Mobil 1 ESP 0W-30, Mobil 1 ESP x2 0W-20, itd., przez Mobil Super 3000 X1 5W-30, Mobil Super 3000 X1Fromula FE 5-30, itd. do Mobil Super 2000 X1 10W-40.
Mobil Boxx to doskonałe rozwiązanie dla niezależnych warsztatów, które obsługują różne pojazdy, co wiąże się z koniecznością posiadania szerokiej palety produktów. Maksymalizuj korzyści i minimalizuj koszty. Zobacz jak Mobil Box sprawdza się w warsztacie: https://youtu.be/V61g835L0FA
Do tego typu opakowań zostały przygotowane specjalne regały w dwóch formatach: 2+2 i 3+3.
Obie konstrukcje pozwalają zaoszczędzić miejsce, a ich ergonomicznie pozwala pomieścić w zależności od wersji 4 lub 6 kartonów po 20L. Regał jest tak skonstruowany, aby umożliwić przepływ oleju w kierunku kranu. Dostarczane regały są zawsze zmontowane.
Przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną ofertę na zakup produktów w opakowaniu Mobil Box.
Już dziś sięgnij po ten rodzaj opakowania, zmaksymalizuj korzyści i przestrzeń, zwiększ bezpieczeństwo i eliminuj ilość odpadów. Skontaktuj się z przedstawicielem handlowym firmy Dexol i dowiedz się więcej . . .
Podobne wpisy
Oleje Mobil 1 są już z nami 50 lat!
W tym roku swoje 50-lecie świętuje Mobil 1, pierwszy powszechnie dostępny olej syntetyczny. Jego opracowanie było wyjątkowym momentem w historii techniki motoryzacyjnej oraz marki, która od pół wieku wyznacza standardy ochrony silników. Co wspólnego mają oleje syntetyczne z branżą lotniczą? Jak zakończył się test silnika BMW na dystansie miliona mil oraz jaka jest przyszłość syntetycznych olejów silnikowych w czasach, gdy najwięcej mówi się o autach elektrycznych? Poznaj […]
Samochody elektryczne a zastosowanie płynów eksploatacyjnych?
Samochody elektryczne szybko stają się codziennością w branży motoryzacyjnej. Nie wymagają oleju silnikowego, ale nadal potrzebują nowoczesnych smarów i płynów. Jednocześnie akumulatory pojazdów elektrycznych charakteryzują się wyższymi wymaganiami dotyczącymi kontroli temperatury, co stwarza wyzwania dla inżynierów. Dlatego zespół ExxonMobil poświęca dużo uwagi modelowaniu zarządzania ciepłem w bateriach pojazdów elektrycznych. To innowacyjne podejście wykorzystuje zaawansowane symulacje wspomagane komputerowo do badania projektów i systemów odpowiedzialnych za zarządzenie […]